wtorek, 2 listopada 2010

laaazy day.

Dzisiejszy dzień był bardzo leniwy. Pożarłam mnóstwo czekolady i batoników oraz wypiłam mnóstwo kakao :D
(dobrze że jutro na wf - ie spalę  kalorię hihi.) Robiłam zdjęcia samowyzwalaczem :D, oglądałam Plotkarę, słuchałam muzyki i po prostu robiłam to na co miałam ochotę. Mimo to mój humor nadal się nie poprawił. Nie wiem, może to ta pogoda? W każdym bądź razie życzcie mi szybkiej poprawy nastroju:) A tutaj kilka zdjęć uzbieranych z dziś i innych dni.

Eng:
Today, the day was very lazy. I ate lots of chocolate and candy bars and drank a lot of cocoa: D (well that tomorrow PE hihi.) I was doing pictures for self-timer: D, I watched "Gossip Girl" and listening to music. Despite this, my mood is not improved. I don't know, maybe it's the awful weather? Anyway, wish me a rapid improvement of humor:) And here's some pictures of the last days.

37 komentarzy:

M pisze...

lovely pics <3

dreamindreamcity.blogspot.com/

Rysia pisze...

To może wybierz się na porządne zakupy najlepiej z przyjaciółką? Od razu poprawi Ci się humor :)

Sebastian Kubatz pisze...

cool pics
:)

http://blog.sebastiankubatz.de

cheers,
sebastian

cupcake pisze...

narobiłaś mi ochoty na m&msy!

Beti pisze...

super zdjęcia :)
świetna koszula na ostatnim ;)

behindblueeyes pisze...

swietne zdjecia!
uwielbiam przegladac twojego Bloga!

kingaaaa pisze...

Twój dzień to moje marzenie - mam ochotę na lenistwo i masę słodyczy :)

fashion westie pisze...

peanut butter m&m's--yum :-)

marionachic pisze...

lenistwo-oj przydało by mi się:)

Maryam pisze...

LOVE these photos, and that black ring is amazing!

Emilie pisze...

Great pics!

daisychain pisze...

peanut butter m&ms...YUM

Brown and Cappuccino pisze...

nice blog and great pictures :) thank you very much for your comment in my blog :)

kiss from Portugal***

Brown and Cappuccino*

Anonimowy pisze...

M&M's, mmm... Poza tym to zdjęcie jest mega, a czwarte przywołuje wspomnienia. Pamiętam jak to rysowałaś, to było tak niedawno a czuję się jakby minęło z parę lat. Ot, moja refleksja. Widzę fajne pierścionki i ta koszula to w końcu kupiona niedawno? Skusiłaś się jednak na nią, czy to jakaś wygrzebana z szafy, bo już nie ogarniam. Ale coś mi się kojarzy, że ktoś ją miał (?) Ale do twarzy Ci w niej *.*

I kalorii nie spaliłaś, HAHAHA ;>

OLA

melodykura pisze...

matko m&msy....z jak wielką ochotę bym je sobie zjadła...ale te 240 kalorii skutecznie odstrasza
pozdrawiam
www.personalwonderlandbox.blogspot.com

Inez pisze...

I love choco bars and I love those photo's and I looove your blog :)
isn't that a good combination??

Jeans Please! pisze...

MMs.<3

Gorgeous Clara pisze...

beautiful pics! I like the sketch!

Kristina pisze...

aw, thanks! :)

Beckerman Girls pisze...

Gotta love those lazy days where you eat candy all day!!!! Love your pics..those m&M's look yummmmmy!!! Yo look fabulous!
kisses
xoThe Beckerman Girls

http://www.BeckermanBitePlate.com

em (studs and supernovas) pisze...

gossip girl is absolutely the best!
thanks for the lovely comment on my blog :)
em x

costra y ampolla pisze...

love the m&ms shot!!!

www.costrayampolla.blogspot.com

h.tea pisze...

Ngawww I haven't watched Gossip Girl in a while! Must get back into it after exams :P

I really love the vibrant colours in your photos :D

AngelliKay pisze...

hey thanks heaps for stopping by
Loveing you photography!

what camera do you use?


LOVE xo
www.angellikay.blogspot.com

FASHION GALAXY pisze...

to na pewno pogoda, jesto dobijajaca...
zapraszam do siebie - nowy adres, nowa odslona!

Audrey Marianne pisze...

Thank you so much for your sweet comment on my blog !
I really love all your photos & OMG, I have to buy some Peanut M&M's !

dragonslayer_c@s3y_hautgurl69 pisze...

you are a photographer!!!
you have very cool pictures :)

Meekay pisze...

Relaxing!! Cool pics btw!

http://thefashioninbox.blogspot.com

Jan pisze...

Thanks for your lovely comments!
Hihi I'm in love with the wallpaper as well ^^

&Wow you've got some great inspiration pics on the right of your blog!

Werunia B. pisze...

genialne zdjęcia!
ale mi zrobiłaś smaka na m&msy ;p kurde, głupia dieta!

Lara - Elain pisze...

the weather is sometimes really awfull :-/ but don´t get too much in a bad mood because of that :)
I have the orange bow ring too, it´s too cute :)

Sjaar pisze...

Nice and funny blog. I wish Gossip Girl was back on tv here.. And we also dont have m&ms filled with peanut butter.. Lucky you! New follower.

Luigi pisze...

Amazing pics...

http://mode-blogs.blogspot.com/

j calhoun pisze...

thx for ya sweet comment! would love to have u as my follower!!!

xxx julia
NYC

http://geeksndfashion.blogspot.com/

Twee pisze...

HI dear,

thanks for your sweet message =)

I love your style and your pictures too!!!they look very professional!!

x
twee
www.EzzentricTopz.blogspot.com
www.EzzentricTopz-Surprise.blogspot.com

Karina Ziółkowska pisze...

aaaaa!!! jesteś prześliczna!!<3 i love it!!!;)

Panna Lila pisze...

koszula rewelacyjna.. i wisiorek serduszko:))