czwartek, 5 maja 2011

Again skinny jeans.

I znowu te marmurkowe rurki. Wiem, że nie wszystkim się one podobają, ale ja tam jestem ich zwolenniczką. W ogóle uwielbiam wąskie spodnie, a szczególnie dżinsy. Stylizacja kojarzy mi się po raz kolejny z latami osiemdziesiątymi. Nie jestem pewna tylko czy słusznie.

Eng:
And again, I dressed this skinny trousers. I know that not everyone likes the pattern / texture, but I like them. In general, I like pants, especially jeans. Outfit once again reminds me of the Eighties.

                                                                                                                        ALL OUTFIT  H&M

30 komentarzy:

Lilylove pisze...

świetnie wyglądasz!!

Anazuz pisze...

yay, perfect.! I adore jeans, and your are gorgeous!

Mary pisze...

Love the shoes!

patricia pisze...

fantastyczne zdjecia i outfit tylko jedno bym zmienila ta biale rajstopki w tych wiazanych butach:) a poza tym extra pozdrawiam

Monik. pisze...

świetne spodnie! pozdrawiam i zapraszam do mnie: fashionmonik.blogspot.com :)

atrammarta pisze...

torebka miodzio
bransoletki miodzio
sweterek lub coś innego miodzio
spodnie miodzio
itd...

gold-lady pisze...

Bardzo podoba mi się ten zestaw! :)

Nicole pisze...

wow!:)

what the faaak pisze...

świetna stylizacja. marmurkowe rurki to już dla mnie klasyk, uwielbiam je

miikax3 pisze...

cudowne zdjęcia, super look!

patricia pisze...

ach to przepraszam, ja juz slepa jestem:D bylam pewna ze masz biale rajstopy xD

.mejdinka. :) pisze...

świetne zdjęcia, świetny look, świetne okulary ! :)

www.made-vogue.blogspot.com
zapraszam serdecznie :)

Room 65 pisze...

Ale Ty w tych rurkach wyglądasz bezbłędnie! Są dla Ciebie stworzone. Bardzo fajny zestaw.

Louisa pisze...

Wounderful Outfit!

alexa ♥ pisze...

mi także podobają się marmurki ! :D
zapraszam do mnie :)

Haru pisze...

Yay whole H&M outfit! :D
Love the jeans!!

Haru x

Rabbit Hole pisze...

super zdjęcia i świetne bransoletki - nadają takiej słodyczy ;D

The Fire Inside Me pisze...

nice casual style ;)

Paulinkowa pisze...

niby prosto, ale jak mi się podoba!
świetny zestaw!

Paulinkowa pisze...

niby prosto, ale jak mi się podoba!
świetny zestaw!

Beatriz M. pisze...

thanks for your comment, i love your blog, i'm following no doubt!

love,
xx

beauty-fashion-shopping pisze...

świetna bluza i spodnie ! bardzo mi się podoba ;)

AgataP pisze...

swietna bluza i spodnie!

http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

Marta pisze...

I love your jeans! and your style also!

I'm following you! I would love if you will follow back :)

xox,

Marta

http://fashionistascoffee.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Nawet fotki nieźle wyszły, patrząc na to, kto robił :D Ale jak modelka piękna, to i zdjęcie ogarnięte. O outficie się nie wypowiem, bo wiadomo, co myślę :*

claarax. pisze...

thank you! I really like your comments :)

Nesta pisze...

Nice pictures ! love the ring ! Thank you for your comment on my blog :)

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_

M.rolez pisze...

In love with all the look ! for me the jumper is really cute !!
xoxo from spain sweetie u have a perfect blog ! with lot of style !
www.mrolez.com
@mrolez

Amira pisze...

Superb jeans! Like all the pics! Great blog! Follow you) follow me?

fashionable devotion pisze...

Super stylizacja :] bardzo podoba mi się sweterek ♥