środa, 17 sierpnia 2011

Rhodes.

I wreszcie zdjęcia z mojej ostatniej podróży do Grecji na niesamowicie słoneczną i gorąca wyspę Rodos. Nie muszę chyba mówić, że było cudownie. Pogoda, widoki, nocne życie i ludzie są świetni. Od razu nabiera się optymizmu do życia. Mam nadzieję, że duża ilość zdjęć nie zniechęci Was do oglądania.

Eng: And finally, photos from my recent trip to Greece on an incredibly hot and sunny island - Rhodes. It was really wonderful. The weather, views, nightlife and people are great. I hope it's not too many photos? : D



17 komentarzy:

JUDY pisze...

świetny tiszert z frędzlami

Candice pisze...

Klimatyczne zdjęcia <3

full-closet pisze...

cóż za cudowne zdjęcia, zazdroszczę wakacji :)

Pela pisze...

też mi się podobają zdjęcia ! ;)

Anonimowy pisze...

zazdroszczę:)

Daria-porcelain pisze...

super zdjęcia!

Nik pisze...

ajj cudne zdjęcia :P
piękne widoki ♥

made-vogue pisze...

Wow <3 pięknie ! :)

Just Her Fashion pisze...

Pięknie!

FashionJazz pisze...

Love your pics! :)

www.fashionjazz.co.za

Dillerka Czekolady pisze...

Piękne zdjęcia i widoki :)
Cudnie wyglądasz :)

beauty-fashion-shopping pisze...

świetne zdjęcia ! Zapraszam do mnie na relację z Chorwacji hihi :)

Just Her Fashion pisze...

Cudne foty.

Ari Hastari Hadipranoto pisze...

nice pics,, pretty,,^_^

martienn pisze...

ładne ;]
zapraszam do mnie;]

Allegra pisze...

NIIIICE!

Katsuumi pisze...

Ależ piękna wyspa ;) zazdroszczę Ci!
Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)